helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Tillbaka till verkligehten

Kategori: lalaa

Trots att det bara var en kort trip på 48 timmar är jag väldigt trött efter helgen. Men igår efter jobbet tvingade jag iväg mig till Sats för ett intervallpass 30-20-10 på spinningcyckeln och sen ett magpass ABSolution. Spinningen gick riktigt bra så borde ha nöjt mig där kanske. Intervaller i 3 block med 5 serier i varje. Först 30 sek vila, 20 sek tungt och 10 in i kaklet. Dom där 10 är kräkjobbiga och känns galet långa men så värt det efteråt. 
ABsolution gick väl sådär. Ett intervallpass med coreträning som gjorde att jag var nära att få lämna salen med både nära kräkkänslor och svimning. Rätt svårt pass rent tekniskt att hänga med i då det är ett väldigt högt tempo, men jag antar att det blir bättre om man ger det några gånger.
Idag efter jobbet gick jag på cykeljakt då min tyvärr blev stulen tidigare i år.. Hittade en som passar min försäkring så tror det får bli ett köp imorgon nu när våren är påväg.
Solen sken när jag vandrade hemåt efter min cykeljakt så bytte om till löpkläder och började jogga mot Karlbergsslott. TUNGT tungt tungt, och det tog sisådär 20 minuter innan jag kom in i andra andningen.. Tunga ben, flåsig andning så nöjde mig efter 40 minuter och bänkade mig i soffan framför Zlatan istället.
många sånna här är nog en bidragande faktor till min sega kropp.. Men så värt det! 
 
 

KOMMENTARER:

  • pilla säger:
    2015-04-01 | 07:45:59
    Bloggadress: http://runwayp.com

    Lätt värt lite tröttma för ÖÖÖÖL (eller vin för jag gillar inte öl). KOlla uppochhoppa.se bloggen. Event med Malin Ewerlöf coming up :)

  • Justine säger:
    2015-04-02 | 07:53:37

    Gött med öl!

    Svar: Dyng gött :D
    Helelala

Kommentera inlägget här: