helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Onsdagsutflykt

Kategori: lalaa



Äntligen kom sommaren!!! Låt den stanna nu. Känner hur livet återvänder när solen får lysa en hel dag. 
Premiär för mellis ute på jobbet, bara en sådan sak får en ju lycklig.
Hade massa energi efter jobbet, träningssugen igen efter lördagen så tog med mig kära racern ut på en tur. Cyklade bortåt Drottningholm igen och ut till Ekerö innan jag återvände hemåt. 4 sköna mil slutade rundan på. Fortfarande småläskigt och har inte vågat mig på att knäppa fast skorna än. Kanske kanske till helgen.



KOMMENTARER:

  • Saras träningsblogg säger:
    2015-06-05 | 08:57:39
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Våga våga!!! Nästa år kör du ich jag vättern 😃

    Svar: Jaa men vi kanske skulle det!? ;)
    Helelala

Kommentera inlägget här: