helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Nike Womans 10KM

Kategori: lalaa

Det finns lopp och så finns det lopp. Ikväll är det dags för we run Stockholm, Womans 10KM, ett lopp för tjejer i Stockholm city. 
Jag var nere i Kungsträdgården förut och spanade in event området. Och wow, det finns visst fördelar med tjej lopp, och lopp som genomförs av rika företag. 

Det fanns en shop, tält för nummerlappar, en stor scen där icona pop står för uppvärmningen ikväll. Och sen ett stort event tält där jag fick hårt flätat inför kvällen, uppladdningsdryck, tattooos och massage. 




KOMMENTARER:

  • pilla säger:
    2015-06-27 | 16:57:41
    Bloggadress: http://runwayp.com

    Men åh flätat hår det hade jag också velat ha!!!

    Svar: mmm du skulle följt med ner ;)
    Helelala

Kommentera inlägget här: