helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Nationaldagshelgen

Kategori: lalaa

Fredag
Efter stängning på jobbet svirade jag och Isabelle om och mötte upp två andra kollegor och vandrade mot Kungsträdgården och smaka på Stockholm! 
Solen strålade, massa folk, god öl, bra mat och bra stämning. 



Kvällen avrundades vid odenplan, först på en takterrassfest och sen Johannes bar. Känner att det kommer bli en bra Stockholms sommar


Lördag
Seg förmiddag innan jag tog bussen ut till Gärdet och Stockholm outdoor. Spanade på swinrun tävlande, shoppade lite och spanade runt. 
Framåt lunch åkte jag återigen till Kungsträdgården och smaka på Stockholm. Mötte upp mitt favoritpar och deras vän. Drack gött, testade massa god mat innan regnet började droppa och vi mellanlandade på Lydmar för en drink. 
Sen givetvis kortegevinkning innan vi avslutade kvällen med 3 rätters, drinkar och spel på Regeringsgatan.



Bra Stockholms helg!! 

KOMMENTARER:

  • Saras träningsblogg säger:
    2015-06-09 | 08:19:25
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Vilken kul helg hirre!!

  • Justine säger:
    2015-06-11 | 22:52:02

    Så jäkla snygg du är Hirre!

    Svar: Puss påre ;)
    Helelala

Kommentera inlägget här: