helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Firandet!

Kategori: lalaa

Såhär 4 dagar efter maran börjar kroppen återfå till sitt normala jag. Stegen efter målgång var inte att leka med. Det gjorde ont ÖVERALLT!! Men wow, medaljen var min och jag njöt en stund av känslan och stämningen inne på stadion, jag klarade det! 
Men, det var sååå kallt, fick en tunn liten regnponcho att hänga över mig och började vandringen ner mot Östermalms IP. Oj oj, det gick långsamt långsamt ner dit och trappan var som ett skämt, läste att någon skrev att fotograferna borde stå där, haha för vilken syn! 
Åt en fantastiskt god kexchoklad, kämpade på mig torra kläder innan jag stapplade tillbaka till stadion för att invänta min kära Maratonvän. 
Och wow, så kul att få jubla fram henne till mållinjen. 
Lyckliga maratonvinnare!!! 

Resan hem var en pina, mina ljumskar värkte för varje steg, jag ville kräkas och frös så jag skakade. Men duschen väntande och oj, hur underbar var inte den väl hemma. 
Vi skålade i champagne innan vi promenerade bort mot Grill där vi mötte upp några fler maratonvinnare och åt en grymt god middag!! 

KOMMENTARER:

  • Saras träningsblogg säger:
    2015-06-04 | 09:36:31
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Så otroligt duktiga!!! Vilket marathon har du till oss då hirre? :-)

Kommentera inlägget här: