helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Semester alltså

Kategori: lalaa

Trots en första semestervecka med ganska mycket regn, blåst och kalla grader njuter jag av semester. Visst slår rastlösheten till ibland och stressen kommer över en av att jag har så mycket tid nu. 
Men jag fyller den med familjehäng, fina vänner, bad, utflykter, löpning, promenader, cykling och massa mer häng. Och så äntligen så kom solen igen och livet återvänder och man glömmer snabbt de där kalla dagarna. 
Inte en måndag utan runday monday. Denna vecka i Värmland med ett gött intervallpass 
10min uppvärmning
5x1min tröskellöpning med 30sek lätt jogg emellan
15-30-45-50-1,15-1,30-1,45-2.00 med 30sek jogg emellan
Galet svettigt men väldigt gött med bastu och bad i sjön efteråt. 
3 mils cykling och äntligen vågade jag mig på att trycka på och wow vad roligt det är att få upp fart!
Kvällsbad och ett varv runt möckeln, ett måste varje sommar! 
Utflylt med bästa Böffis också ett kärt sommarnöje! 
Kommentera inlägget här: