helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Peking here we come

Kategori: lalaa

 
Men WOW, hur häftigt är det inte att jag om 2,5 veckor drar på en långweekend till Peking med Pernilla 
 
Idag var Runday monday åter på plats på kära Karlbersslott och jag gjorde comeback efter alldeles för många veckors frånvaro. Då jag mest åkt skior och sprungit långsamma långpass sista månaderna var det en chock att köra intervaller igen.. Jisses, jag är inte alls i form fartmässigt. Det var en nära döden upplevelse och baksida lår smärtade, flåsningarna och nära kräkningarna var inte nådiga. Men jag överlevde och har lovat mig att nu minsann ska jag befinna mig vid detta slott varje måndag klockan 18.00
 
Jag och Pernilla han även med att planera lite inför den kommande resa. Är så grymt taggad på att göra denna resa, är t.om taggad för den långa flygresan. 
 
Kommentera inlägget här: