helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Påsken 2015

Kategori: lalaa

Landat hemma i vasastan igen efter en lång buss och tåg resa hem genom Dalarna. Men såå värt det för jag har haft fantastiska dagar uppe i Sälen. Sjätte resan dit för i år och antagligen den sista för säsongen. Moster/fastern delen av mig har njutit av all dit med syskonbarnen, jag har fått åkt skidor med mina fina syskon, äntligen blev det slalom igen också en av dagarna i stekande sol men i så nedra kall blåst.



Det har hunnits med morgontur i spåret med farsan, svåger och bror, bastu badande med morsan, godisätande, afterski på altanen i stekande sol men tyvärr i för många minusgrader. 
Längtar redan till skidsäsongen 2015-2016. 

KOMMENTARER:

  • Pilla säger:
    2015-04-07 | 02:41:33
    Bloggadress: http://runwayp.con

    men åh så gött!!! Vilken härlig påsk :)

Kommentera inlägget här: