helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Happy birthday to me

Kategori: lalaa

HUR bra blev inte denna födelsedagshelg då.

Lycklig och lite lätt sliten lägger jag mig som 29 åring, ska njuta mitt sista år som 20 åring. 
Helgen har innehållit 
cykelutflykt och paketfrukost med pappa.


Snustillvärkning och fikabuffé med bästa Helen som kom och förgyllde min födelsedag. 


Vinlunch, Skype samtal från min prins som berättade att 29 minsann inte var gammalt. Sen taggade vi för middag och utgång. 

Tapas, drinkar och rödvin innan vi tog tunnelbanan till Östermalm och mötte upp fler karlskogingar och entrade Berns. Mer drinkar, shots, australiensare och dans bjöd kvällen på innan vi tackade för oss och tog taxin tillbaka till Vasastan. 
Vaknade upp, trötta och hungriga och lagade värsta brunchbuffén innan vi tog en hejdåpromenad genom ett soligt Stockholm. 

Födelsedagshelgen avslutades i Kungsträdgården med min kära kollega och hennes barn på en solig uteservering. 



KOMMENTARER:

  • pilla säger:
    2015-04-20 | 06:25:45
    Bloggadress: http://runwayp.com

    Vilken födelsedagshelg. Det gäller att fira alltså!

  • Saras träningsblogg säger:
    2015-04-20 | 08:46:11
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Härlig födelsedagshelg! 😘

Kommentera inlägget här: