helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Kämpa rögle

Kategori: lalaa

Inte ofta jag håller på nått annat lag än BIK. Men idag hejas det för fullt på Rögle här i soffan, vore fantastiskt med två Stockholmslag mot BIK nästa säsong. 
Ikväll knallade jag iväg på Karlbergsslott för ett pass med Runday. Uppvärmning och sedan teknikövningar och olika intervaller för att blir varm. Valde sedan gruppen som skulle varva styrkeövningar med intervaller.
Vi gjorde först en styrkeövning innan vi körde två stegringslopp a' 50 meter innan vi körde nästa styrkeövning. Tre styrkeövingar och tre stegringslopp ggr 3 innan jag sprang hemåt som nedvarvning. Kroppen är inte i form eftersom knoppen inte är helt i form. Men det vänder snart. 
Helgen spenderades hos en väldigt saknad gammal bästa vän. Mycket skratt och gråt och oj vad härligt det var att ses. 
Från Adidastribes 
 

KOMMENTARER:

  • Saras träningsblogg säger:
    2014-04-08 | 12:10:47
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Snyyygg tjej! Saknade dig i helgen! Hoppas vi kan ses snart!!

    Svar: Och jag saknade dig :/ Jaaa juni närmar sig ju som tur är!!
    Helelala

  • Justine säger:
    2014-04-24 | 22:29:45

    Snygging!

Kommentera inlägget här: