helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

hopp..

Kategori: lalaa

...och där satte kroppen stopp.. Ligger däckad i soffan i feber och förkylningen och värk i benen från hell.. Men men.. Har vart mycke ett tag nu, mycke roliga saker så ja klagar inte men nu ville visst kroppen vila. Det har varit bröllopsplanering, jobb/framtidslanerande, sista rycket på jobbet innan semester och hejdå för nya äventyr! 
 
Han iaf följa med på jobbresa i helgen. Jag och mina fina kollegor hyrde en stuga uppe i Ånnaboda. Vi åt massa god mat, promenerade, badade tunna och talade och talade. 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Saras träningsblogg säger:
    2013-05-27 | 19:57:19
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Stackare!! Krya på dig vännen! Men va mysigt det lät!! Jag vill på myssemester med dig med ju!!

Kommentera inlägget här: