helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

gangnam style

Kategori: lalaa

vi gör ett nytt försök!
återigen helg här i karlskoga! som just denna helg har finbesök av min norrlänska polis gadde! älskar när folk kommer hem och livar upp denna stad. 
igårkväll var jag, grannen helen och marie på invigningen av nya sportbaren i stan innan vi gick och såg BIK karlskoga krossa Karlskrona (dom borde ha krossat iaf, men blev en onödigt spännande 3e period). Sen blev de ett glas vin på Brickan innan vi intog sportbaren igen. mycket lyckad kväll med bra häng och höga förhoppningar inför kvällen. För idag är de minsann dags för ännu en invigning av nya 25+ stället i stan. KAN bli riktigt bra! 
 
Hösten rullar på, tråkigt att både Gadde och Malin lämnat staden nu :/ men grannen räddar mig med många äventyr och skratt! 
Jag och grannen gör karriär inom Degerfors IF där vi nu arbetar som pressansvariga!  
 
Oktoberfest i stan/vuxendagis
rädd tjej i Småland hos min fina Matilda (singaporekompis)
   
Fina Mullis på besök i stan! 
 
Middag på Red Brick med hamla kollegorna!
 
Nya traditionen, middag 1 dag i veckan i Örebro för det är bättrespanänikarlskoga
 
 
 
 
 




 
 

KOMMENTARER:

  • sara säger:
    2012-10-14 | 15:04:45
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Jaa. Trevligt hirre! Skriiiiv ;) Hur va nya 25 stället då?

  • sara säger:
    2012-10-14 | 15:04:59
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Jaa. Trevligt hirre! Skriiiiv ;) Hur va nya 25 stället då?

Kommentera inlägget här: