helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

rooooadtrip

Kategori: lalaa

nyss slagit ner rööva i soffan med sandra.. laddade för att kolla finalen av bachelorette. har vart ute o åkt bil typ hela eftermiddan. hamnade på ikea o fyndade kööörv.

igår va de sommarpremiär på statt. trevlig förfest hemma hos mig först med fina flickor! knepigt folk ute först men mot slutet ordnade det ändå upp sig.
sen sist har ja..

cyklade tjejvättern förra helgen.. deeel 3 av klassikern avklarad. och jag är stolt över resultatet och att det inte va en lika stor nära döden upplevelse som jag trodde de skulle bli.
parkhäng med grill och vin i fröding.
hejat på degeföörs som numera är serieledare igen

KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2011-06-19 | 20:36:41
    Bloggadress: http://monch.blogg.se/

    Ser härligt ut med parkhäng :) Gööött att vi bara har en sak kvar nu :) Ruskigt bra är vi :)

    ...Kul att du uppdaterar ditt liv här lite ibland iaf :)

Kommentera inlägget här: