helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

vi har slut på värme

Kategori: lalaa

traditionen lever vidare, det blev ännu ett nyårsfirande för mig och gadde i sälen. och som vi har göttat oss. 2 dagar i längdspåret och 1 dag i backen blev de innan föttera satte stopp för vår åkning... bittert som tuusan då jag fortfarande får gå runt med en pissetoffla. men men.. känner mig laddad inför detta 2011 trotts allt.

nytt jobb har jag fått och det ska besökas redan imorgon. sen bär det av ner till borås för några dagars grupparbete och kalas för en 25 och en 23 åring.

men tillbaka till sälen. resan upp igår gick inte direkt som planerat bara, haha men som vanligt såg vi ändå det komiska i det hela. det gick bra ända fram storfors, då började kylan krypa in i bilen. sen gick de bara utför. efter filipstad försvann sikten i bilen då alla rutorna isade igen, så gadde fick agera första skrapare resten av resan. I malung gav vi upp och letade efter patrik på macken för hjälp. Glada knallade vi in bland dom skitiga karlarna och berättade att vi minsann hade slut på värmen i bilen. tyvärr kunde de inte lösa vårt problem... så de blev en kall sista resa.. utan sikt.. och värme..

 


men men, fram kom vi tillslut och fick fin fina dagar där uppe, TACK KVINNA!!

 

KOMMENTARER:

  • gadde säger:
    2011-01-02 | 21:50:08

    det va synd att patrik inte hade ngn värme att ge oss. tack för i år kvinna jag ser fram emot nästa nyår med våra män.

Kommentera inlägget här: