helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

ooo nooo

Kategori: lalaa

jahopp tack för den. när jag väl höll på att bli någorlunda frisk och var mitt uppe i en stenhård sista träningsvecka så kom förkylningen tillbaka som en käftsmäll. har snytit mig typ 20000 ggr de sista 2 dygnen... oh febern och huvudvärken är tillbaka.. men som tur är påväg bort igen. alltid alltid alltid innan jag ska göra nån slags idrottslig aktivitet.. åt pencilin på förra vårruset, var sjuk veckan innan lidingöloppet men nu tänker ja då inte va sjuk på självaste vasan nästa lördag!

Ikväll blir det iaf häng med mina brudar, Malin och Sandra. dessvärre lugnt och ingen utgång men det tar vi igen  efter vasan när jag är fit for fight igen.

förresten så längtar ja väldigt mycket efter att få åka skidor i sooolen i sälen!

KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2011-02-19 | 18:30:27
    Bloggadress: http://monch.blogg.se/

    Illa hirre! Men jag vet hur duktig du är utan en sista träningsvecka. Tror du vinner hela skiten ;)



    Jag vill med åka skidor i sälen!!!



    Puss

Kommentera inlägget här: