helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

nu är de gjort

Kategori: lalaa

YES!! ja klarade det!!


nöjda tjejer!!

sjuuukt mycket jobbigare och backigare än vad jag trodde innan. men jag klarade det, jag kom i mål och jag är super nöööjd!

jag, sara och justine tog hyrbilen upp till stockholm på freda eftermiddan! då blev det idol och mys i lägenheten innan vi tog natten rätt tidigt! vaknade tidigt på lördan och laddade för en hel dags shopping! handling redan i första affären där vi alla köpte oss en par skor. sen rullade dagen på och vi shoppade massor, mötte upp justines kompis frida och käkade lunch. senare kom även emma in till stan och vi tog en fika i gamla stan innan vi drog oss tillbaka mot lägenheten! lämnade sara som skulle spendera kvällen med sina syskon. jag och justine lagade en härlig pastamiddag som uppladdning innan vi återigen somnade tidigt! vaknade pigg och sjukt laddad på söndagen. tyvärr så vaknade det upp en sjukling bredvid mig. när vi va mätta och färdigstädade tog vi bilen ut mot lidingö där vi mötte upp sara och gick nervösa mot starten. men efter uppvärmningen av friskis och svettis och peppning i mitt startled så släppte nervositeten. när startskottet gick och ja äntligen fick springa iväg kände jag mig taggad. att man sen ville döö efter loppets gång är ju självklart glömt nu! när 1 km skylten kom var lyckan total, men orken totalslut, men lyckligtvis orkade jag mig till en spurt på upploppet till ljudet av jugges hejarop!



taggad tjej värmer sig i bilen i väntan på att få starta
Kommentera inlägget här: