helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

vi förlänger träningsveckan..

Kategori: lalaa

träningsveckan är över, men vi förlänger den med ett träningsläger, för imorn drar vi till SÄLEN!! dyng gött ska de bli. skidåkning, gött käk och den sista finslipningen på arbetet.



igår fick jag finbesök i borås av jessica, janne och lily. dom var på genomresa så vi tog en lunch på stan. så himla kul att träffa dom igen och lily hade vuxit så mycket. nu ska jag se till att det inte går lika länge tills vi ses igen.
sen skyndade jag till onyx för ett.. hmm.. tråkigt spinningpass men instruktören peppade oss med att fredagsmyyyys väntade. film och godis avrundade därför våran kväll.

idag blev det ett biblioteksbesök för att hämta den sista boken till examensarbetet.. tänk att det snart är över, svårt att tänka sig att vår forskning är klar snart. sen har vi pluggar en stund innan jag tog ett sista besök på onyx denna vecka. blev träning i gymmet, på crosstrainern och stakningsmaskinen!!
Kommentera inlägget här: