helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

familjen annorlunda

Kategori: lalaa

back in business. en heldag i skolan innehållandes planering inför våran gestaltning på fredag. vi blev sågade på genrepet så nu är jag nervös. men som tur är har vi ju ett par dagar på oss att öva öva och åter öva...

har även hunnit med lite träning,, galet mycke folk som vanligt på måndagar.. men ja gillart, blir ju så mycke roligare när de finns nått att titta på undertiden man lallar runt där på gymmet.
efter de mötte upp mina fotbollstjejer denise och justine och vi styrde hässlemys. vi tittade på familjen annorlunda.. fascinerande program, är väl ingen hemlighet att jag älskar barn och längtan är stor. men efter detta inser jag att det kanske kommer räcka med 2, 3 st. man kanske inte behöver ha 10st, jag ska ju trots allt bli förskollärare och ha barn omkring mig 24/7 så.. men en vet ju aldrig...

ja vill träffa dig igen.. snart..
Kommentera inlägget här: