helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

tröööött

Kategori: lalaa

ja är sjuukt trött. det straffar sig att vara en sista minuten människa. suttit både natten till igår och till idag och pluggat en massa.
idag har vi fått klart våran NO-saga! äntligen, vi har filmat klart också! haha mycke bra kurs detta..

så imorn är vi lediga! och jag har bara lite kvar på det sista arbetet från den här kursen! men är ledig imorn så de får hinnas med då!


nu sitter ja  i skolan o väntar på min lilla sara, vi ska nämligen o testa lite ny träning. rodd. haha de kan bli spännande.


ooo ja bara älskar idol! haha denna säsongen kommer bli så jäkla bra känns de som. heja lasse !!

blä tråkigt detta blev då, men ja är bitter! folk är så förbannat seriösa på denna skola, elakt va de iaf. bara klag på våran saga..  tack för den




ta mig tillbaka, typ NU





men ja har en plan!! jag ska till norge och hämta nått som är MITT malin du följer med mig va?!

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2008-09-24 | 23:11:02

    jahaaaaa lätt att jag gör..jag är redo när du är redo :D

Kommentera inlägget här: