helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

män?!?!

Kategori: lalaa

wickan två dar i rad!! o jaa helt ok!! eller ja har tusan haft skit kul!!

men män... faan vi är inte direkt bästa vänner direkt.. män är så komplicerade att de inte ens blir intressant. lova inte en massa helt i onödan, för vi kvinnor har lärt oss att inte bry oss längre!! kvinnor kan, o guu va ja trivs när ja får va me mina vänner! alla här i karlskoga. o imorn får ja träffa mina kära i borås igen!!

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2008-01-20 | 10:56:31

    Ja käreväl vad det stämmer. men jag har haft en rolig helg ändå såå man bugar :D

  • Sara säger:
    2008-01-20 | 12:23:36
    Bloggadress: http://www.oscarleander.blogg.se

    Jaaa!! ikväll kommer du hem:D Jag kommer upp till dig en sväng sen!! miss you

Kommentera inlägget här: