helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

gårdagen

Kategori: lalaa


Igår vankades de party.. förfest hos mig på kulan me denise o arielle. mycke mycke trevligt. singstar, fyllespel och jag har aldrig. ojoj, mycke bra förfest. sen bar de iväg mot harrys. med ett stopp här på våning 4 för drinkar med mia och frida. trevligt trevligt.
På Harrys mötte vi även upp emma. rolig kväll, mycke folk o massa god dricka.

kvällen var lyckad och jag ser fram emot massa massa partykvällar i borås denna höst..





smyg reklam för cider?! haha


KOMMENTARER:

  • Denise säger:
    2008-08-31 | 18:36:03

    Haha, tack själv för en underbar kväll! :D Haha fin ciderreklam ;)

  • Helen säger:
    2008-08-31 | 18:44:00

    denise: tack tack, måste göras om snart igen. på torsda blir de påt igen.

Kommentera inlägget här: