helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

wiie imorn åker ja till värmland

Kategori: lalaa

äntligen äntligen kan ja säga!! imorn åker jag hem.. hem till mitt älskade värmland och karlskoga!! det ska bli underbart!!

men först some to do
- städa
-packa
-åka till on off
-ev färga håret
-hejdå promenad med emma

jag tycker inte om frisörer, dom vägrar färga mitt hår.. gaah ja vill ha de rött!!!

nu längtar ja som en tok till julafton och juldan!!! kommer bli klockrent, biljetterna är slutsålda och iaf några av mina bästa ska dit!! på natten har vi stora planer!! ja säger bara, barnmat för den som bangar alla planer!! pulka kan bli svårt men va fasen, midsommarfolket måste ju få en favorit i repris..


idag fick ja värsta nostalgin och saknade gamla klassen och studenten!! massa treor ute på stan idag som härjade och skrek!! mäktigt.. flera hundra och alla skrek och va rödklädda och hade sånna här rökgrejer!! gaah ta mig tillbaka till S3C!!

hämtade cp tentan idag från förra kursen, klarade iaf några fler delar, men aldrig i livet att ja kommer göra om den i januari, plugga på jul, nej tack! ja ska njuta i två veckor o inte läsa en enda nedra sida.. vi klarade iaf lek examinationen idag, mycke skönt!! haha klockrent och ha prov på att hitta på en lek!! ja gillar ändå min utbildning lite iaf..!

fick precis ett julkort från syster och hennes karl, ja är en dålig människa ja har inte skickat några, men är man fattig student så går de dessvärre inte!! men de är ju roligt att få så får väl skicka de nästa år!! syster var t.om duktig och hade med kort på dom, such... ja är verkligen igen riktig kvinna,, eller så är de kanske just de ja är?!

så ha en bra jul folk!!

23 timmar till avgång!!

Kommentera inlägget här: