helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Godnatt Stockholm

Kategori: lalaa

Tropiska värmen har intagit Stockholm. Och hur fantastiskt är det inte med ett jobb man får vara mestadels utomhus på!? Igår var vi på en heldags utflykt med lunchlådor och hela kittet. 
Att klättra i "berg" och titta på havet och båtarna är ett stort äventyr för mina små troll.
Idag slog Stockholm till med 30 graders värme, så efter jobbet blev det häng vid Rålambshovsparken innan jag var tvungen att packa... 
Men en sådan här varm kväll går det inte att vara inne för många minuter, så vid 10 tiden snörade jag på mig löparskorna och tog en runda i vasastan och på Kungsholmen och önskade min fina stad trevlig sommar.




KOMMENTARER:

  • pilla säger:
    2015-07-03 | 08:22:26
    Bloggadress: http://runwyap.com

    Men du vilken uber lyxig jobbardag :)

    Svar: Men ja, ibland är mitt jobb världens bästa ;)
    Helelala

Kommentera inlägget här: