helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

yoga for Nepal

Kategori: lalaa

Första advent och långhelg på östermalm med Thompa börjar lida it sitt slut. Helgen har innehållit, aw, besök på skabbigaste utestället i vasastan, shopping, morgonpromenader, julkonsert i blå hallen, middag, bowling och nu avslutningsvis självklart glögg och lussebulle. 

Blå hallen

Nu på eftermiddagen följde jag med Pernilla till urban Om där det hölls ett välgörenhets event, yoga for Nepal, där pengarna gick www.volunteersinitiativenepal.org/. Första gången jag körde riktig yoga, väldigt intresant. Insåg hur otroligt stel min kropp är. Fick göra speciallösningar på flera av övningar för att kunna hänga med. Stundtals svårt att låta bli att fnissa lite men kroppen kändes väldigt mör och fin efter 2,5 timmars yoga. 



KOMMENTARER:

  • pilla säger:
    2014-12-01 | 08:30:50
    Bloggadress: http://pernillabredolt.com

    Svinkul att du hängde med och yogade! Första gången jag också var på icke sats yoga. Men gillar SATS yogan mer, känns mer som träning :)

    Svar: Jaa men man saknade ju att känna att de va träning. Men du, de känns i ryggen idag
    Helelala

Kommentera inlägget här: