helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Som ja njuter

Kategori: lalaa

Vilka ställen vi hamnar på! Har nu lämnat Italien för Franska Nice på rivieran! Oj oj, underbart! Tre dagars stek på stranden här med turkost vatten precis nedanför en mysig storstad! Så här ska man ju bo! Med alla hemma också boendes här såklart ;) 
Njuter av att jag har valt löpning som min träningsform för hur smidigt är det inte att det går att göra överallt! Så imorse snörade jag på mig skorna och sprang en svettig runda på strandpromenaden! Svetten sprutade så fick stanna halvvägs och köpa vatten och badet efter det var galet skönt!

Godmorgon nice! 


Unnade oss finmiddag med en gåva från kocken som förrätt! 

Kommentera inlägget här: