helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

underbara höst

Kategori: lalaa

 
Nått med det bästa med Sverige är ju ändå våra härliga årstider. Speciellt när dom som denna helg visar sig från sin bästa sida.!
Har haft finbesök denna helg av grannen Löfgren. En helg fylld av bara massa skratt.. vi kunde tillslut t.om skratta åt att hon inte ens hade befunnit sig i denna stad i 5 minuter när hon blivit bestulen på mobil, bankomatkort o körkort.. 
Det har hejjats på Sverige och jag ska då vara supersnabb o haffa biljetter när de släpps till kvalet. hängts på stan, shoppats, ätits, promenerats, sovits. På lördagskvällen unnade vi oss Tapas på bäste mamas and tapas på söder. Ja gillar charmiga söder men idag var de allt skönt att komma tillbaka till Vasastan, då kände ja för första gången på riktigt att det här är hemma nu. 
Idag har jag varit på en spännade promenad i en höstigt vacker hagapark.. Sen blev det skoshopping och jag har testgått höstskorna här hemma hela kvällen, och jag tror allt att de ska behållas!
Imorgon ska ja äntligen komma iväg på runday monday igen som förflyttats sig till Östermalms IP över vinterhalvåret! 

KOMMENTARER:

  • Saras träningsblogg säger:
    2013-10-14 | 07:49:34
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Vilken härlig helg kompis! Så skönt att känna sig hemma med!! ;)ha de fint!

Kommentera inlägget här: