helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

pilutta dig

Kategori: lalaa

 
sen sist har de ju vart midsommar. fräste iväg i lånad bil  (eftersom pärlan svek mig och valde att släppa lös sitt avgassystem), till bovallstrand! där väntade sara och john som stod för husrum denna midsommarhelg. den innehöll.. sol, båtåkning, bad, klippor, schteeek, glass, sillunch, fina vänner, regn, grillfest, presenningsfest, häng på smögenbryggan, pizza i hunnebostrand. TACK! 
 
på lördan drog ja hemåt i min lånade bil, mot mys i de värmländska skogarna.. 
 
 
igår bjöd karlskoga på fest.. picknink i ekmansdalen. sten&stanley, loreen (som dessvärre trodde hon befann sig i karlskrona http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/musik/article15045043.ab) rydell&quick och senare en snabbvisit på onsdagsklubben på stadshotellet. 
 

 
ikväll har jag varit på björkborns herrgård där det bjöds på teater. lyset sätter denna sommaren upp madicken! huur bra som helst, imponerande när barn är så nedra duktiga! 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: