helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

en måste unna sig

Kategori: lalaa

Helt otroligt, arbetet är i princip klart.. Vi har skickat in det nu ikväll inför sista handledningen på torsdag. Sedan återstår förhoppningsvis bara vissa justeringar och fix. Vi är så stolta över oss själva här hemma just nu och nöjda med vår insatts. Så idag har vi tagit en shoppingrunda på stan och unnat oss.
Mitt mission var att hitta en riktig vinterjacka och jag lyckades.. hmm budgeten sprack visst och det blev något dyrare än planerat, men de tyckte jag att ja va värd!



sen blev det ett besök på onyx för ett pump pass, äckligt jävla jobbigt men ja klarade mer vikter än jag trodde så ja är nöjd ändå.

haha vilken nöjdhetsdag, men sånna behövs ju också ibland.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2010-12-01 | 15:54:38

    Snygga tjejer i snygga jackor!

  • Justine säger:
    2010-12-01 | 15:55:12

    /Justine

Kommentera inlägget här: