helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

söööndagsmys

Kategori: lalaa

Precis hemkommen från söndagsmys på hässle!! Då johan falk inte gick på tv ikväll fick vi hyra med den upp!! Justine hade bakat go kaka så vi hade riktigt mys. sista ätar dagen för imorn börjar laddningen inför beach 10. ska nämligen göra det första passet på onyx igen, sist jag gjorde det var i maj.. som jag längtar!!
Helgen har vart kanon, lugn kväll i fredags. i lördags shoppade vi på lager 157. fick med mig lite smått och gått!! på kvällen vankades det fest hos mig och sara! härlig blandning på folk, men stämningen höjdes ju mer kvällen gick!! justine var chaufför så vi drog neråt stan med första stoppet på vimmel. blev dock inte långvariga där utan drog till nya stället Puls! hade inga högre förhöppningar om detta! men galet bra var det!! massa roligt folk, jag och Denise dansade och rännde runt.. kvällen innehöll kära återseenden, heta män, trevliga samtal och allmänt härligt folk!! kvällen avslutades på donken och sen en kall vandring hemåt till ghettot igen!!



Idag har jag inte gjort många knop alls, slappat och sovit tills vi förflyttade oss från soffan här till den hos denise och justine!!

just det.. robinsson, skaaaandal! vad hände där?!?!?!
Kommentera inlägget här: