helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

jullov..

Kategori: lalaa

aaah inte riktigt än, men efter imorgon går jag på mitt sista jullov. Imorgon är det dags för opponering och vi ska både bedömma och bedömmas. Är riktigt laddad och det ska bli kul att få försvara vårt arbete som vi är riktigt nöjda med.

Sen sist ja skrev så hade jag och sara ett par riktigt härliga dagar i sälen, med många mil i spåret, en dyng go dag i backen , gött käk och plugg i stugan.

Idag tog ja, justine och sara oss en utflykt till liseberg. Riktigt mysigt och julstämningen bara växer.


Var hemma en sväng i början av veckan och gick på intervju så nu är det bara att hålla tummarna för att de vill ha mig på någon av tjänsterna..




Kommentera inlägget här: