helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

första skoldagen gjord...

Kategori: lalaa

Första skoldagen gjord för den sista terminen på lärarprogrammet på högskolan i Borås! känns faktiskt riktigt bra att vara igång och närmare att få komma igång att jobba! Mysigt att träffa alla könerna igen och vi är redan igång med planerna för den sista terminen..

Igår invigde jag och Sara våra cyklar här i Borås och tog en lååång cykeltur runt hela Borås.
Nu ikväll har vi vart ute på kvällspromenad med Malin och Melvin. kärt återseende och nu hoppas vi på många myspromenader och kvällar här på Norrbyghettot!
nu jäääklar beach 11, eller ja första delmålet är ju såklart lidingö tjejlopp den 26 september, men de behöver man ju inte tänka på riktigt än....

nu avslutar vi kvällen med kantarellmacka och fångarna på fortet!




KOMMENTARER:

  • lala säger:
    2010-09-03 | 22:37:55
    Bloggadress: http://wherestarsaremade.blogg.se/

    men hallå! jag visste ju inte att du bloggade? eller det visste jag säkert men glömt bort. så som jag alltid gör. men åh vad kul. då har jag ny läsning (;

Kommentera inlägget här: