helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

fullt upp..

Kategori: lalaa

Precis hemmkommen från pyjamasparty hos Lisa, och igår var det Borrebollers fotbollstittande i Göteborg med sara.
nu springa med Emma och Denise innan det blir käk på jensens med Depom (festföreningen) mycket händer så bloggen prioriteras rätt långt ner på listan..


HAHA blev taggad på underbart snygga gamla bilder från gymnasietiden! galet vad man saknar den tiden, speciellt nu när studenten närmar sig. kan inte förstå att de va 3 år sedan..





KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2009-05-27 | 15:08:56
    Bloggadress: http://nothingelsematters.blogg.se/

    Oh vilken sommar vi kommer ha, kvinna! 3 MÅNADER!? Ljuvligt, säger jag, ljuvligt!

  • Anna säger:
    2009-05-27 | 20:06:14
    Bloggadress: http://nothingelsematters.blogg.se/

    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT??????????!!!!!!!!!!!!! SKA DU TILL ENGLAND?! VAD SKA DU PLUGGA?! JAG VILL JU OXÅÅÅÅÅÅÅ!!!! BERÄTTA ALLT! VART SKA DU BO? HUR SKA DU BO? VAD HAR SKITEN KOSTAT???????????????

  • Anna säger:
    2009-05-27 | 21:39:39
    Bloggadress: http://nothingelsematters.blogg.se/

    Om du bara visste hur avundssjuk jag är nu!

  • gadde säger:
    2009-05-27 | 22:34:03

    tack men ta bort tack. jag började fan gråta när jag såg det där. förövrigt RING!

  • Denise säger:
    2009-05-28 | 17:02:35

    Snygg du va förr i tiden :) tjoohej, TORSDAG!

  • Denise säger:
    2009-05-28 | 17:06:04

    Snygg du va förr i tiden :) tjoohej, TORSDAG!

  • HELEN säger:
    2009-05-28 | 17:08:33

    DENISE: hahahha aa eller INTE va! gynnar jag mig mer nu!?



    GADDE: ja ringer hääär snart! uppdatering måste ske, det har hänt grejer

Kommentera inlägget här: