helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

ny jobbvecka

Kategori: lalaa

en dag gjord på jobbet för denna vecka, bara 4 kvar, gött!!
jobbar kväll denna vecka, börjar 13.20. helt okej idag när de va fint för ja gick upp tidigt och åkte ut till mooorsan i stugan och solade, badade och käkade innan jobbet. blir samma visa imorn om de är fint!

igår hade ja och Gadde kvinnan filmkväll och såg en riktigt rolig film faktiskt som kan rekomenderas.



nee har inge vettigt att tillägga, sängen nu så ja hiner sola imorn!

KOMMENTARER:

  • Pixie säger:
    2009-06-23 | 16:17:11
    Bloggadress: http://alexandraandthecuriousincidents.blogg.se/

    Hirrebirre, tycker du inte att dom var redigt DÅLIGA skådespelare i den där filmen? det tyckte jag :D



    hoppas allt är bra med dig, det är så kul att några av oss bloggar så vi kan stay updated liksom!

  • Sara säger:
    2009-06-23 | 21:21:31
    Bloggadress: http://monch.blogg.se/

    Åh den filmen vill ju jag se:D

  • pamas säger:
    2009-06-24 | 11:20:42

    Jag åker imorgon :D Har du tid? Jag vet iofs inte hur länge jag stannar, men iallafall tills söndag.

Kommentera inlägget här: