helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

magiskt

Kategori: lalaa


magiskt magiskt magiskt magiskt

Så lät Håkan på Conventum


gårdagen och Håkan var magiskt! underbart att få se han igen och jaa. det går inte att beskriva, håkan måste helt enkelt upplevas.

sen tog bussen oss mot karlskoga igen och wickan! en spännande kväll blev det där och karlskoga kan detta med att skapa spänning i vardagen och ja gillart. många kära återseenden och gudomligt god hamburgare på max innan det blev natten.

ikväll blir de  påt igen, statt måste ju besökas när jag är hemma, var alldeles för längesen jag var där. det är nått visst med lönehelger. många på stan med klirrande påsar så jag tror det blir mycke folk ikväll. men föörst lite melodifestivalen!

 gaaah snygg kille

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: