helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

MIN HÅKAN KOMMER TILL KARLSKOGA

Kategori: lalaa

de är ju alldeles för bra för att vara sant!!!! GAAAH!! min favvo håkan!! gaaaah!! känns ju som man drömmer!!!!!!



igår va lätt roligaste kvällen här i borås på länge! sara vilken kvinna, hon är så helt otroligt bra! vi röjde på hela kvällen, stackarn som skulle va i skolan halv 9 imorse. men ja hoppas hon håller med om att de va värt de!
X&Y är så grymt bra, och äntligen har dom ändrat åldrarna så att våra små vänner också kommer in!!


OLA.... varför?!?!?



själv ska ja skriva ett arbete nu och dammsuga och laga mat innan kl halv 1, hej tidsoptimist!!


wiie idag kommer min kvinna!!

vilken bra bra dag!!!!!!!!!

KOMMENTARER:

  • sara säger:
    2008-02-29 | 12:02:31

    Klart de va värt det!!! Tack för en kanon kväll vännen!!!

Kommentera inlägget här: