helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

väääärsta party party

Kategori: lalaa


mycke lyckad kväll igår! TACK TACK TACK ALLA!!


image102


party party här på kulan, roligt o bra folk!! god bål, gott vin, bra musik, vacker sång, roligt nytt folk.. TACK

JAG ÄR INTE FULL JA HAR POLLENALLERGI, POLLENALERGI, lille sara!!


sen blev de utgång och ja o denise fick nått infall o drog till swing för att se lazee, tanken var att gå till harrys efter men så blev de inte! swing är katastrof men Denise den partyräven gjorde så kvällen blev kalas!!

          
Malin och Danne        Emma med                jag och partyräven    Sara och Petra
                                  Jönköpingfolk









kvällens fråga - vart fanns lammen!? Denise, vet du!?

KOMMENTARER:

  • Denise säger:
    2008-04-27 | 21:43:12

    jag tackar dig för en naajs kväll! dock synd att vi missade den fine efterfesten som utlovades! och lammen?! vart va dom, sanslöst.. vi får hålla utkik!

  • helen säger:
    2008-04-27 | 23:13:18

    denise: jaa de va faktiskt synd.. får bli nästa gång kanske. för ja röstar för en favorit i repris snarast ;) har vi skrämt bort lammen?

  • helen löfgren säger:
    2008-04-28 | 08:41:58

    heeeeeeeeeeeeey helen! studentlivet verkar rullar på för dig, va trevlans! är du i kga i sommar? puss&kram

  • alexandra säger:
    2008-05-01 | 11:41:25
    Bloggadress: http://norrlandsflickaan.blogg.se

    skönt med en lyckad kväll! :)

Kommentera inlägget här: