helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

oo va fan har du på dig !! haha

Kategori: lalaa

haha fy farao vilken helg!! så himla kul har ja haft de!! kommer ja kunna leva på länge länge haha!!!

o så rätt så rätt ett skratt förlänger livet, för skjut mig men jag har aldrig varit så trött på två kvinno kackel, men gud så trevligt vi hade det!! haha

guu va gött de luktar strykjärn!! många citat blev det och höjdpunkter!! borås fick se många sidor av oss! o bartendrarna verkligen älskade oss.. eller? hmm ja ja man kan inte lyckas jämt..

o skräll att man ska gå vilse mitt i natten då! o självklart dra sig o batterierna dör. men malin körde på de där me walk of shame!! mooohaha!!

men fyy faraoo va ensamt de är här nu!! men snart ska de göras om!! nya äventyr.. för vi gillart!!

gonatt folket!! nu ska ja sova o bli en duktig student för en vecka!!

Kommentera inlägget här: