helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Hitta vilse i Solna

Kategori: lalaa

Nöjd tjej efter dagens långpass på 22km. 

Vaknade upp revangesugen idag efter gårdagens tunga intervallpass. Packade med mig träningskläderna till jobbet och tanken var body pump eller löpning. Dagen på jobbet blev en riktig inomhusdag som avslutades med möte, så efter det kände jag starkt att jag måste UT. Bytte om och joggade bort mot Hagaparken. Efter halva varvet runt Brunnsviken såg jag skylten mot Ursvik och bestämde mig för att jogga dit för att förlänga och variera min runda. Inte så nära dit som ja trodde men tillslut så hittade jag dit och joggade ett varv på 5km rundan. I mål där började jag min jogg hemåt mot Vasastan, hmm inte det lättaste men med lite orienteringsknep hittade ja tillbaka till Hagaparken och hem igen! Grymt nöjd med 22km sprungna!!! 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-04-15 | 08:55:38

    Du är bäst hirre!! Så redo för sthlm marathon 😃

    Svar: Du kan va bäst, du är ju också inne i maratonladdning ;)
    Helelala

  • Hanna Karlsson säger:
    2015-04-17 | 22:25:08
    Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/

    Vilken bra runda!

    Svar: Ja men lika bra att springa vilse för att få till ett långpass :)
    Helelala

Kommentera inlägget här: