helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

En bättre tisdag

Kategori: lalaa

Tisdagar som kan vara veckans menlösaste dag blev denna vecka en väldigt bra tisdag. 
Bra jobbdag och ett smidigt besök för att ansöka om visa inför Peking. 
Efter jobbet strålade solen och himlen va knallblå. Så jag bytte om till löparkläder och bestämde mig för ett långpass. Sprang neråt karlbergsslott och sen över till Kungsholmen för ett varv runt där. Segt till en början men kom rätt snabbt in i ett flyt. 

14km slutade rundan på och väl hemma blev det en snabb dusch innan jag cyklade ner till stan och mötte upp Thompa. 

Vårens första rosé intogs på Lydmars uteservering, lär bli fler glas och besök. 
Sen var vi sugna på husmanskost och promenerade till bakfickan på café opera sol levererade fantastisk raggmunk. Och födelsedagstårta (gratis är gott) 

KOMMENTARER:

  • pilla säger:
    2015-04-22 | 07:39:41
    Bloggadress: http://runwap.com

    Vilken toppentisdag! jag var halv till heldöd igår kväll...

Kommentera inlägget här: