helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

karaktär kvinna karaktär

Kategori: lalaa

påtryckningarna är många, när kommer det ett nytt inlägg, vad händer i helelalas liv?

Jo..

Pärlan har ännu en gång tagit mig hem till de värmländska skogarna. Igår var jag på den sista hockeymatchen för denna säsong, sorgligt. Malin var med mig likaså syster. Malin och jag bestämde oss för att det självklart blir HÅKAN imorgon, LYCKA! efter Håkan blir det att åka fort fort tillbaka till Karlskoga för wickan för backyard babies. Äntligen en hel kväll med min malin igen! wiiiiii



Dagen idag har varit en PAMAS dag!  Pamas är en av mina absoluta bästa vänner och jag är lycklig just nu över det som händer i hennes liv!  Vi käkade riktigt kina mat och sen blev det en runda på stan innan vi intog det nya cafét i stan, och jag måste säga att jag var imponerad, riktigt snyggt där inne! Tjötade ett par timmar till innan det blev hemgång. Nu slappar jag här hemma och funderar på om dagen har något mer att erbjuda.


Förra helgen besöktes som sagt huvudstaden med mamma och syster, mycket bra helg blev det. Promenader, shopping, god mat, fika, slappning i lägenheten, museums besök och massa mer. TACK för en toppen helg!

Har hunnit med att vara i Borås från måndag morgon till onsdag eftermiddag och planerat och övat på gestaltningen om England som ska visas upp nästa fredag. Jag gör min debut som skådespelare och gör det som punkarpojkvän. Och jag är otroligt lättad över att jag inte ens är nervös över det.

Gadde lycka till ikväll ♥ Och du... jag lovar att hålla på min karaktär iaf bitvis utav helgen! Jag är här och förbereder inför nästa helg om en sägööör.  

KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2009-02-27 | 17:13:47
    Bloggadress: http://monch.blogg.se/

    Weeeii!! backyard babies...inte illa!! Nässjö, nässjö, nässjö..haha, ha en bra helg!!

Kommentera inlägget här: