helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Året 2016 Mars

Kategori: lalaa

Mars - vasaloppsmånaden. får rysningar av att minnas tillbaka då det snart är dags igen.. 
 
Äntligen var den här, nerverna kom, jag kände mig i form. Hade fått ihop många mil och många bra pass i spåret. Ett seedningslopp gjort men starten blev i led 
Vasaloppsveckan hade varit en dröm med perfekta förhållanden, MEN såklar när dagen D kom, vasaloppet så kom det dåliga vädret. Tur en glömmer plågan så fort man gått över mållinjen, dushat, blivit varm och fått i sig en pizza, dåå kommer känslan kaaanske en gång till. Känslan att få komma in i Mora är MAGISK. 
SÅÅ lycklig. 
 
En helg i Mars kom Borås-bästisarna på besök. Mysigt häng i solen på stan och sen överraskade dem den blivande 30 åringen med biljetter till Friends och finalen av Melodifestivalen. SÅÅ kul att se live.
 
Innan månaden var slut hans det med ett besök till på Friends och landskamp för Sverige. 
 

KOMMENTARER:

  • pilla säger:
    2017-01-22 | 13:24:29
    Bloggadress: http://utochspring.com

    JA nybloggat!!!

    Svar: jag gör en comeback ;) du inspirerar
    Helelala

Kommentera inlägget här: