helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

99 dagar kvar

Kategori: lalaa

Sitter i soffan framför vinterstudion, äntligen. Det enda som saknas är snö utanför fönstret. Men hoppet finns än, vintern har ju bara börjat. Har ÄNTLIGEN fått tillbaka mitt träningssug igen och tänkte därför börja föra lite träningsdagbok här igen inför min 4e resa mellan Sälen och Mora. 99 dagar kvar och jag längtar efter skidåkning nu. 
Ligger i hårdträning av coremuskulaturen just nu, sits up utmaning med min Vasaloppskompis med minst 50 sits ups om dagen. 
Kort på Friskis och Svettis har skaffats, månadskort för att testa på och jag är inte helt imponerad. Saknar passen sats och de större gymmen där. Men ska inte döma ut Friskis helt än. 
Haha Bambi var ute och åkte sina första kilometer på rullskidor. Fram och tillbaka på den platta Lidingöbron blev en perfekt premiär. Läskigt men galet kul. 
 

KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2015-11-29 | 08:22:28

    Kul! Jag vill läsa hur de går för dig! Hejaheja! Kram kompis

Kommentera inlägget här: