helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Drömrunda

Kategori: lalaa

Innan jag flyttade upp till stokholm hade jag en liten dröm om att springa på Djurgården. Jag läste om diverse kändisar och bloggare som promenerade och sprang där. 
Idag var jag på plats där igen, och tänk nu är den rundan en av mina vardagsrundor. 
Tog bussen dit då jag inte riktigt visste vad mina löparben kände för idag och prioriterade att orka springa runt hela Djurgården istället för transporten dit och hem. Det är ett snöigt och blött Stockholm jag möttes av, mest grått, med lite inslag av brunt och vitt. Inte så vackert men ändå härligt. 



Avslutade med att springa Strandvägen ner till Dramaten där jag stannade klockan på dryga milen. Nöjd med dagens insatts tog jag bussen hem och ikväll väntar hockey på tv. 
Kommentera inlägget här: