helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Godmorgon

Kategori: lalaa

Lyxigt det här mer sovmorgon en fredag, man får nästan lite hemkänsla direkt. Vaknade ändå tidigt så tvingade mig ut på en morgonjogg. Så värt det när man väl är ute. Jag är lite så, att om jag tänker tanken kvällen innan att ja kanske skulle träna innan jobbet eftersom ja inte hinner efter. Då måste jag upp på morgonen och göra det. 
Blev en runda genom vasastan, längs med vattnet vid Karlbergsslott och över till Kungsholmen och längs med Kungsholms strand, sen lite kändis spaning i vasaparken där herr Shyffert var ute  och sprang. Avslutade det hela med shopping av frallor på brunkebergs bageri. 



KOMMENTARER:

  • pilla säger:
    2015-04-10 | 14:08:30
    Bloggadress: http://runwayp.com

    Fett vilken bra start på dagen!

    Svar: Grym start! Älskar våra hoods
    Helelala

Kommentera inlägget här: