helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Utflyktslördag

Kategori: lalaa


Idag hänger jag med eliten i ultra sammanhang och supportrar lite folk i black river run i Västerås. 20, 50 och 100 Miles.. Galna distanser och vi har ganska nyss supportrat efter ett fjärde varv där varje varv är 1,6mil. Totalt ska de springa 8 och 16 mil.. Ger upp efter 8mil då bara ett varv kvar. Jag är både imponerad men samtidigt är de ju lite sjukt.
Själv tog ja ett långpass här på 17km runt i stan. Måste ju fördriva tiden lite. 



KOMMENTARER:

  • pilla säger:
    2014-09-21 | 07:11:38
    Bloggadress: http://pernillabredolt.com

    Helt galet med ultra. Jag tycker en mara är lång haha, vad skulle fyra på raken vara då liksom?!

    Svar: men ellehur, haha kändes lite sådär o gå runt o säga att jag laddar för min första mara :) fast för mig är de ju långt!
    Helelala

Kommentera inlägget här: