helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Road trip

Kategori: lalaa

Äntligen blev vi vänner med ryanair och resan är bokad!!! Vilket lyckorus jag har och längtar verkligen till semester nu! Först välbehövligt karlskoga häng med bäste vännerna och bäste familjen! Sen den 19e juli flyger vi till Italien där en liten hyrbil väntar på oss! Sen väntar ett 2 veckors långt äventyr i Europa! Planen är Italien, kanske Schweiz, Frankrike! Ingen stress, god mat, solande, klättrade, båtåkande, kanske surfa, lite löpning i fina miljöer, vingårdar etc etc!! 

Idag var det dags för sista passet med runday innan semestern! Tack för ett toppen första år med er, första året i Stockholms gjordes super med stort tack vare detta fantastiska löpargäng! Nya löpskolningsövningar idag, rätt så svåra med olika hoppsteg, men jag märker i löpningen att det gör skillnad så bara att köra på! 
Sen var det dags att delas upp och jag vågade återigen välja den gruppen för vana löpare som skulle köra lite hårdare!  4x1000m med 1 min vila. Sen 3 min serievila innan avslutande 4x400m. 
Alla startade samtidigt vilket alltid gör att jag blir för övertaggad och går ut för hårt! Fick kämpa den andra och tredje tusingen. Men den sista gick snabbt och lättare igen då jag hamnade bakom och tävlade med en annan tjej! Efter det en välbehövlig serievila innan det var dags för 4 varv på bana! Gick bättre än vad jag hoppats på, inte samma snabba Tempo som förra veckan, men 4,44 tempo allt som allt slutade passet på!
Kommentera inlägget här: