helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Kändisrundan

Kategori: Löpning, lalaa

Idag efter jobbet bestämde jag mig, idag händer det. Måste ta tag i löpningen igen. Började med en promenad och sen lätt jogg innan jag körde lite töjningsövningar. Sen blev det en lätt runda vid Karlbergsslott och ut på Kungsholmen längs med vattnet. Mycket folk som var ute och sprang och gick då det idag faktiskt var lite varmt ute igen. Mötte första kändisen på kändistäta Kungsholmen, Malin Ewerlöf var ute och hade PT pass och körde olika löpskolningsövningar. Nästa kändis skådades uppe vid mig här vid Vasaparken, Daniel Adams Ray satt och käkade sushi. Löpnigen gick lättare än jag vågat hoppas på och benhinnorna som känts av lite vid promenader krånglade inget alls. Men tvingade ändå ner tempot lite så det blev en 7km runda i 6min/km tempo!


6 arbetsdagar kvar tills ja får hänga med denna fantastiska kille, på denna underbara brygga i min favorit stad! Ja har hemlängtan! 


KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2014-06-27 | 13:11:06

    Åh vad jag älskar att Karlskoga är din favoritstad (min med) och att du har hemlängtan (jag med). Att du att du "tvingar ner" tempot till 6 min kan jag inte alls relatera till eftersom det är det jag försöker tvinga upp mitt tempo till. Puss

    Svar: Åh betyder det att vi kanske är där samtidigt i sommar!!? Ja åker dit nästa måndag :) Då kan vi springa ihop i 6.00 tempo ;) puss!
    Helelala

Kommentera inlägget här: