helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Hittepå Ryanair

Kategori: lalaa

Sista helgen innan semestern! Hade tänkt mig massa stek på en strand eller nån klippa! Men vädret är emot oss.. Helgen har iallafall vart riktigt bra ändå.  Inledde helgen med AW med min roliga kollega, sen rödvin, sushi och fotbolls häng, lördagen startade med morgonträning - tänkte mig en löprunda men ja sov jättelänge så blev en kort runda och sen styrka hemma! Ett pass från Kalle Wallström 
5 armhävningar 10 situps och sen 15 squats - 10 varv som försöka göra så snabbt som möjligt! 
Sen fick jag finbesök av bäste Helen, shopping, ännu mera fotboll, försök till att boka flygresa, semesterplanerande! När hon vinkats av fick det bli sats för mig. Långpass på Djurgården lockade men mitt ben krånglar... Fick iallafall till ett grymt gympass. Kände mig riktigt stark idag så blev ett långt pass och nästan hela kroppen kördes igenom. 


Hittepå Ryanair där man tydligen inte får heta samma sak när man bokar... 

Kommentera inlägget här: