helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

två dagar kvar...

Kategori: lalaa

Läste precis min bästa Saras blogg och insåg att jisses nu händer det! Imorn kommer hon och hennes syster hit för att hänga med mig i storstan! Men inte bara det utan vi ska springa TOUGH VIKING på lördag! Jag är så nervös att jag bara vill kräkas... 
MEN det ska bli otroligt kul också, försöker påminna mig att efter loppet i våras så var vi alldeles höga av adrenalin och tyckte att detta var bland det roligaste vi gjort. Dock lovade jag mig själv att satsa på styrkan. Men det är inte lätt att kombinera ett Marathon som kräver långpass och en hinderbana som kräver väldigt mycket styrka. Har fått till några pass men det är hindren som kräver armstyrka som skrämmer mig.. Så det kan bli en hel del burpees och armhävningar på lördag (straffen om man misslyckas med ett hinder)...
 
 
 
Kommentera inlägget här: