helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Nöjd tjej 50,47

Kategori: lalaa

En väldigt nöjd men sliten tjej..
Personbästa på milen igår!!!! hade som mål att komma in på under 55min o gärna nära 50. Kände på en gång att benen va pigga o ja fick riktigt bra tryck i dom. Sjukt mycket folk o rätt så trångt hela loppet. Men sånt blir ju ja bara taggad av att få springa o va lite småförbannad o springa om hela tiden är ju också en självförtroende boost. peppande med en egen hejaklack efter 3km där mamma pappa o Vilhelm stod. Sen va de tungt en sväng efter 5km men såå skrek nån att hälften va gjort så då fick ja nya krafter! Taskigt att lägga en seg backe på sistade sista 500m men mycke folk där så fick till en fin spurt där! O i mååål kom en trött Helen men sjukt nöjd!!
 
Grymma systrar efter målgången!! 
 
 

KOMMENTARER:

  • Saras Träningblogg säger:
    2013-09-09 | 17:45:43
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Galet bra hirre!! Jag är sjukt impad av dig min snabbaste vän ;)

  • justine säger:
    2013-09-10 | 09:56:02

    Jädrar va snabb du är! Bra jobbat Hirre!

    Svar: Tack juggis!!
    Helelala

Kommentera inlägget här: